top of page

נעים להכיר, ליאת שקר כלשהו

נעים מאוד, רסיין, ליאת רסיין (רסיין פרי). בת רבע ל-37, נשואה לבעלי החתיך ואמא ל-3 ילדים מדליקים ביותר. אני מעצבת פנים ויועצת שינה לתינוקות. לצורך התפתחות מקצועית והתמקדות, החלטתי להניח כרגע בצד את ייעוץ השינה. זה אומר שאני לא משווקת ומקדמת את התחום, אך אם הילד לא ישן, דברו איתי, אשמח לעזור.

אני יודעת טוב מאוד מה אני רוצה, ממוקדת מטרה, ודוהרת קדימה מבלי להתבלבל. סדר היום שלי מתחיל בשליחת הילדים לביה"ס ולגן, ומיד אח"כ לפעילות הספורטיבית היומית שלי. אני מכורה לספורט. עושה יוגה פעמיים בשבוע, בבוקר. רצה 3 בקרים בשבוע. ומשחקת כדורשת שני ערבים בשבוע.

אני אוהבת מזון בריא, פירות וירקות הם הקיק שלי. אני פותחת את הבוקר (מיד אחרי התעמלות הבוקר) עם ירקות וטחינה או פירות עם גרנולה הום-מייד. אני שותה כוס קפוצ'ינו אחת בבוקר ליד האוכל, ואחת נוספת אחה"צ. ביתר הזמן אני שותה מים ותה ירוק ללא סוכר. מתה על זה. אני מעדיפה מזון צמחוני (ולא אני לא צמחונית), דגנים וקטניות, ומקפידה להכין מדי יום אוכל טרי. אני מבשלת מעולה.

בארון שלי יש מספר פריטים מגיל 20, יושבים עליי נהדר אך אינני לובשת אותם, הם לא אופנתיים בעליל. הסיבה שאני לא זורקת אותם היא התקווה שאולי יחזרו לאופנה.

אני מאוד אוהבת סרטים, בעיקר סרטים זרים (יענו לא סרטים אמריקאיים). מקפידה ללכת לסרט עם בעלי לפחות פעם בשבועיים. ופעם בחודש למסעדה טובה. זה הבילוי שלנו, אנחנו לא אנשי מסיבות. לפעמים אנחנו אפילו מצליחים לתאם ריצה משותפת בחוף הים (לא פשוט כשאתה גר במודיעין).

חשוב לי להמשיך ולהגשים עוד חלומות שלי ולכן אני ממשיכה ולומדת עוד ועוד. למשל, כרגע אני רשומה לקורס צילום. לאחר מכן אקח קורס צורפות. ובהמשך כנראה שארשם לקורס נגרות.

זה בקטנה, על קצה המזלג, עליי ועל מה שאני אוהבת.

הפוסט הזה נראה לכם קצת מוזר? שחצני אולי? יש מצב.

מי שמכיר אותי טוב יודע ש-80% מהנאמר לעיל, אינו נכון, או נכון חלקית. מה שכן, הייתי שמחה אם כך הייתה נראית המציאות שלי.

עבדתי עליכם, 1 באפריל

רוצים לדעת מה נכון ומה שייך ל-wishful thinking שלי? מוזמנים לשאול בתגובות.

ואתם? מה אתכם? איך הייתם רוצים לשפץ את המציאות שלכם?

1 באפריל שמח :)


אודותיי

רוצים לדעת כשמתפרסם פוסט חדש? איזה כיף :) רישמו את המייל שלכם

פוסטים נוספים
קטגוריות
bottom of page